2008. december 4., csütörtök

Végre itthon!

Sziasztok!

Megint én vagyok (bár nem is értem, miért írom ki... ki más írna ide? Rajtam kívül senki nem tudja a jelszót... na mindegy)!
Ismét túl vagyunk egy idegesítő, hosszú és elég fárasztó napon. Hál'istennek holnap péntek, aztán szombat és vasárnap... utána kezdődik minden elölről... Gyűlölöm ezt, miért nem lehetne minden nap szombat? Vagy péntek délután??? Sokkal egyszerűbb lenne az élet. Nincs igazam?

Na, miután kiveséztük ezt az igencsak fontos dolgot, rátérek a mai történetre (fenébe, folyton elütöm a szövege, ezt persze Ti nem látjátok mert a végén kijavítom az egészet, csak gondolom megjegyzem, hogy mennyire utálok gépelni).

Előre is elnézést kérek trágár beszédért... igaz kipontoztam, de akkor is. Értsétek meg, tényleg szar napom volt ma. Megértéseteket köszönöm!

Az egész a reggellel kezdődött. Aztán nyolckor becsengettek és beültünk egy rohadtul unalmas informatikára... csoda, hogy nem aludtam el rajta...
Miután megmenekültünk onnan, következett a matek (az első óra, ma ahol felb..szták az agyvizem). Matekon a tanár folyton ott pattogott, hogy ha ez doga lenne így kapnék egyest, meg úgy. Hát a f..om belé...
A harmadik egy irodalom óra volt, azon semmi extra nem történt, meg az utána lévő történelmen se...
Aztán következett mindeki rémálma, a kémia. Alapjáraton senki sem fél ettől az órától, csak ma témazárót írtunk, szóval mindenki fosott egész reggel. Szünetekben puskagyártás, meg órákon is. Én persze tegnap este megírtam, szóval én elvoltam, mint hal a vízben.
A kémiadoga elég jó sikerült. Ha meg kéne tippelnem, akkor 3as vagy 4es. Szegény padtársam, aki egyben a Kamarov óta a leghűségesebb olvasóm, neki nem sikerült olyan fényesen, pedig segítettem neki.
Kémia után angol. Az az óra is hamar elment. Végül a mai nap fénypontja következett: az énekóra.
Gyorstalpalóban annyit, hogy a tanárt szokásunk idegileg kikészíteni. Úgyhogy az egész óra azzal telik, hogy őrjöng. Tehát ma is a szokásos séma, fél osztály nyalókával a szájában várja, majd az első dühkitörések után felelés. Naná, hogy engem szólít, hogy rohadna meg! Persze 1es az érdemjegy. Innentől meg nem is kell mesélnem tovább. Kicsengetés után jöttem haza.

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: