2008. december 4., csütörtök

Ez nagyon megható!

Sziasztok!

Ez jó: mára csak egy cikket terveztem és tessék: ez már a 3. ma íródott cikk!

Hogy miért ez a cím? Hát, a látogató mérőn látszik, hogy spanyol bloggerek is látogatják az oldalt! Ezt a megjegyzést az egyik olvasó írta (persze magyarul olvashatjátok, mivel a webfordítás powert alkalmaztam):

Hello:
Éppen láttam a blogodat.
Én Hope az neked meg kellene látogatnod a blogjaimat, vannak az embereim fotói, Spanyolország és Olaszország és Franciaország
hol minden kapcsolószerkezetét a blogoknak fogod találni.
EGY ÜDVÖZLET!

Hát igen, a furcsa fogalmazásért a webfordítást lehet szidni. De akinek van egy kis képzelőereje, az tudja, hogy mit akart mondani. Csak azt hiányolom, hogy semmi ilyet nem írtak, hogy "hú de jó a blogod!", vagy "öcsém, de szar ez a blog!"
Na mindegy, talán én is felnézek hozzájuk!

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: