2008. december 11., csütörtök

"Megyünk fegyvert vásárolni?"

Sziasztok!

Ismét egy angolórai remekelésemmel térek vissza. Nem is húzom tovább az időt, íme a sztori:

Órán szokásomhoz híven megint nem figyeltem, mert mert vagy a mögöttem ülőkkel beszélgettem vagy a terem másik végében ülőkkel. Egyszer csak hallom, hogy Kalambó engem szólít. De persze eleinte csak hangfoszlányokat hallottam: "Laci... gone shopping...". Én persze ezt így értettem: "Laci... gun shopping...". Azok kedvéért, akik nem tudnak angolul, elmondom, hogy a gone az a go, azaz a menni ige harmadik alakja. Tehát múltidő. A gun szó pedig fegyvert jelent. Na mivel én félre hallottam ezt az egészet, ezt válaszoltam: "Megyünk fegyvert vásárolni?"

Persze a tanárnő most is (mint mindig), hülyének nézett. Pár másodpercen belül leesett nekem is, hogy miről van szó, tehát, hogy megint hoztam a formámat és röhögtem a saját hülyeségemen. Szó szerint röhögőgörcsöt kaptam! Ezen meg a többiek nevettek. Úgyhogy nagyon laza óránk volt.

Tovább szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: