2008. december 9., kedd

K.O. média

Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit ezen a csodás, hideg és sötét délutánon, mivel decemberben már csak hideg és sötét délutánok vannak (kis tudatlanok).

Mint ahogy azt az előző cikkemben is írtam, várom az oldalam új nevét, már ha van javaslat. Ha nincs, akkor marad Metabolic. Őszintén szólva engem nem zavar ez a név, csak azért gondoltam, hogy indítok egy "pályázatot", hogy azon olvasók, akiknek nem tetszik ez a név, azok megváltoztathassák.

És most rá is térek a mai témára. Láttam az interneten egy videót... Hát mit is mondja, ez valami szörnyű!!! Komolyan mondom, aki ezt megcsinálta, az vagy nem komplett teljesen vagy csak annyira pénzhiánya volt, hogy "egyéletemegyhalálom" alapon megcsinálta ezt a fost. Aki végig tudja nézni, azt megtapsolom. Nekem sikerült... De erre nem vagyok büszke. Íme ez a szenny:


Kiszel Tünde feat. Valami Idióta: (a címét nem tudom, de nem is érdekel)


További szép, hideg és sötét (xD) és ilyen szennyektől mentes napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: