2008. december 4., csütörtök

Ez tegnap kimaradt...

ÜDv!

Már egy kicsit nyugodtabb vagyok. Igazuk van a pszichiátereknek: ha leírom az gondjaimat, megkönnyebbülök. Komolyan, mintha gyónna az ember (na, ezt is pont én mondom, még sose voltam gyóntan... mondjuk ki a fene jegyzi a bűneit?).

Tegnap angolon történt ez az eset. A tanárnő (a Kalambó - róla részletesebben a Kamarovon) írt a táblára. Mindenki feladatával van elfoglalva... csak én nem, mivel én végeztem az egésszel (ja, és nem vagyok kocka!). Egyszer észrevettem, hogy Kalambó hibásan írta le a church (ejtsd: csörcs), azaz (magyarul) a templom szót. Kihagyta az "r"-t...
Mikor ezt észrevettem azonnal szóltam neki:
"Tanárnő, rosszul írta fel a church-öt, így csöcs lett belőle!"
Na ennél a mondatnál mindenki nevetett. Kalambó meg kijavította a hibát és írt tovább...

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: