2008. december 28., vasárnap

K.O. politika

Sziasztok!

Nem kell megijedni a cím miatt, ezen az oldalon nem fogok politizálni. Ez az oldal szórakoztatásra készült, nem pedig politizálásra.

Nos, ma is néztem a híradót, pedig nem szokásom. És a következő híren nem tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek: Pécsen jövőre meg lesz szabva, hogy milyen színűre fessék a házukat az emberek, és mindezt abból az okból kifolyólag, hogy a házak színe "túl rikító". Kérdem én: nem mindegy, hogy a ház tulaja milyenre festi? Ha az övé a ház, akkor akár le is bonthatja és felépítheti újra (csak nem tudom ez miért jó). És miért teheti meg? Mert az övé a ház. És erre az önkormányzat belepofázik (már elnézést a kifejezésért) abba, hogy milyen legyen a ház színe. És ez nem minden: a padok és a lámpákat is meg fogják szabni, hogy milyenek lehetnek.

Kérdem én: meddig süllyed ez a világ? Lassan már megszabják, hogy milyen ruhákban járjunk? Vagy, hogy mikor mehetünk WC-re??? Nem normálisak komolyan mondom!

Azt persze a riporter elmondta a végén, hogy ez a szabályozás a január 15. utáni felújításoknál lép életbe. De akkor sem értem, hogy minek ez a baromság. Mert ha azért lenne ez az egész, mert be akarnak nevezni a Magyarország Legegyszínűbb Városai versenyre, akkor megértem. De ez nem indok, hogy természetellenesen rikító. Ennyi erővel a darazsakat színösszeállításába is beleköthetnének, mert természetellenesen sárga és fekete. Nézzétek csak meg, a következő lépésük ez lesz.

További szép estét!
Raven

Nincsenek megjegyzések: