2008. december 18., csütörtök

Rég írtam

Sziasztok!

Igen, rég írtam... De most megint írok, mivel vannak élmények, igaz tegnapiak, de vannak.

Szóval, tegnap végre, hosszú tervezgetés és viszontagságok után sikerült összehozni egy összeröffenést, ahol volt pia!!! Négyen mentünk ki a szokásos törzshelyünkre, a résztvevők: 2 csaj (akiknek nem írom le a nevét, mert 1: nem hagyták jóvá; 2: meg sem kérdeztem, hogy kiírhatom-e a nevüket; 3: úgysem engednék volna meg...), a chatről ismerős Áron (aki valójában Béla...najó, csak vicceltem) és én.

Hála a LEOnak, a hangulat tökéletes volt, nem voltunk beállva, hanem csak szimplán jól éreztük magunkat. A végén üvegezés is volt, ahol sok mindent megtudtunk bizonyos emberek rejtett képességeiről (ha most olvassa az egyik női résztvevő az oldalt, akkor gondolom tudja milyen képességekre gondolok:D).

Persze, mint minden "bulinak", ennek is vége szakadt...sajnos. De a következőt már tervezzük! Hát most csak ennyit tudtam kiírni magamból. Majd talán legközelebb.

További szép estét!
Raven

Nincsenek megjegyzések: