2008. december 3., szerda

Mit is mondjak...

Sziasztok!

Halljátok az igét, mit Raven mond nektek: OLVASSATOK! Na jó, ez gyenge volt... Szóval:
Üdvözöllek benneteket bloggerek, kik a tanulási és csajozási/pasizási (mert a női olvasókra gondolunk) idejét inkább az én szerény blogom olvasásával töltik.

Hát mit is mondja... Ma semmi különös nem történt. Ja de! Voltam ortopédián, hogy meghosszabbítsam a GYT-m (magyarul GyógyTesi-m). Hogy miért, akik olvassák a Kamarovot, a régebbi cikkek közt szó esik hőn szeretett tesitanárunkról, a Nagy Kaváról.
Ez az ember nem is ember, hanem Superman vagy Terminátor. De lehet, hogy egy kétlábon járó edzőterem... Mindenesetre nem egy átlagos ember. Hétfőn az órarend szerint 2 tesiórám van egymás után(!!!), de hála a GYT-nek, így csak 1 tesim van, meg kedden egy GYT. Jobban jártam mindenesetre...

Szóval, az ortopédián majdnem kiírtak! Hál'istennek megkérdezte a doki, hogy akarok-e normáltesis lenni. Azonnal rávágtam:
"Nem, így legalább megmenekülök Kavától...ööö...akarom mondani, jó nekem a gyógytesi is."
A doki persze nevetettt egy jót. Persze bírtam volna, ha az orvos áthúzza az indoklást és odaírja tollal, hogy
"a tesitanár miatt gyógytestnevelés javasolt".

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: