2008. december 7., vasárnap

Azért tudok valamit...

Sziasztok!

Az imént játszottam a Star Wars: Battlefront 2-vel Elite nehézségi fokon. Néhány dolog, hogy érezzétek, az Elite fokozat tényleg rohadt nehéz:
-az ellenfél fegyverei erősebb lövedéket kapnak
-az ellenfél katonái összehangoltabban mozognak/támadnak/védekeznek, mint Normal fokozaton
-az ellenfél katonái jobban céloznak, mint a saját társaim, ezért az én csapatom hamarabb (el)fogy, mint az ellenfélé

és még sorolhatnám... Na de, a csatamezőn én is ott vagyok! Íme néhány srceenshot, hogy mekkora állat vagyok ezekben a csatákban:

(jelmagyarázat: csillag = össz. gyilkolás; célkereszt= clearshoot [magyarul: tiszta lövés-itt az azonnali halálos lövésre gondoltak]; koponya = hányszor haltam meg; zászló = [ez egy másik játékmódban fontos, hogy] hány ellenséges zászlót csempésztem át a mi oldalunkra

Ez egy űrcsata végeredménye:



Ez egy bolygón, tehát csatateren vívott harc végeredménye:


Kell még hozzáfűznivaló? I'm the God of the battlefields! (Én vagyok a csataterek istene!)

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: