2008. december 8., hétfő

Én hülye!

Sziasztok!

A cím önmagáért beszél! Hogy lehettem ennyire tudatlan?! Hogy miért kérdezem én ezt önmagamtól és az Tőletek, olvasóktól? Elmondom:

Ma drogmentes előadásra mentünk, ami elég jó volt, sőt nagyon is! De mikor vártunk, hogy mi kerülhessünk sorra, beszélgettem kedves ex-Kamarovos barátaimmal, hogy nekem is van saját oldalam és, hogy inkább ezt szerkesztgetem, frissítem. Kérdezték, hogy mi a neve. Mondom: Metabolic. Erre: Az nem az anyagcsere idegen neve?
És most, hogy beírtam Google-be (mert a Google a barátod és az enyém is), tényleg, azt jelenti, hogy anyagcsere. Pedig én aztán nem ez miatt neveztem el az oldalt, hanem mert metált hallgatok. Az eredeti verzió Metal Boiler (Metál Hevítő) volt, csak közbe eszembe jutott, hogy van egy hasonló szó, a Metabolic.

Az oldal nevét nem fogom megváltoztatni, kivétel, ha nincs jobb javaslat az oldal nevével kapcsolatban. Az ötleteket várom az elérhetőségemre (a gyengébbek kedvéért az oldal jobb oldalán taláható).

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: