2009. január 21., szerda

Raven, kinek kezében nem marad meg semmi!

Sziasztok!

Ez a cikk két mai élményemről fog szólni. Gondolom a címről már leesett sokaknak (vagy nem), hogy bizony "ez nem az én napom", bár szerintem ez a két eset elég poénosan jött ki.

Az első történet a mai úszás után történt, mikor elővettem a hajszárítót. Bedugtam a konnektroba és bekapcsoltam. Alig kezdtem szárítani a hajam 2 másodperce, mikor egy nagy kattanást hallotam és azt, hogy nem "visít" a gépezet a kezemben. Megnéztem, hogy mi lehet a baja és láttam, hogy a hajszárítóból fekete füstcsíkok szállnak fel és elég büdös, égett szaga volt. "B...meg, ez kiégett!" mondtam a mellettem álló Pharaunnak (akiről bővebben ITT olvahattok). Ám alig fejeztem be ezt a rövid mondatot, a szerkezet belsejében lévő fém szálak eleinte vörösen, majd sárgán kezdtek izzani. "Dobd el! Dobd már el!" kiabálta Pharaun, én meg eldobtam. Persze mikor láttam békésen himbálózni az izzó szárítót, akkor esett le, hogy elfelejtettem kihúzni a konnektroból. Gyorsan kirántottam a dugót és az egészet egy jól irányzott rúgással berúgtam egy pad alá.

A második eset itthon történt, mikor a gyógyszert akartam bevenni a megfázásomra. Mivel a gyógyszert vízben kellett oldni, ezért kiöntöttem a vizet, majd kibontottam a tasakot, melyben ott volt a megváltásom, gyanús, fehér por formájában (most biztosan azt hiszitek, hogy drogos vagyok... Hát nem! Aki szedett már az életében ACC-t, azt tudja, hogy az is fehér por... tudatlanok). Már épp önteni akartam az ACC-t, amikor a kezem meglökte valaki (valószínűleg a hugom) és az egész tasak és annak tartalma az asztal mellett pihenő kosárba esett. Gyorsan kiráztam a port és egy újat töltöttem a pohárba.

Ezen események hatására úgy döntöttem, hogy ma valószínűleg nem vacsorázom...a kést és a villát meg örökre elfelejtem... Vagy nem tudom... Majd kiderül!

További szép napot!
Raven

Nincsenek megjegyzések: