2009. január 13., kedd

Jesus song

Sziasztok!

Végre megint van miről írjak! A minap rádiót hallgattam, mikor meghallottam ezt a dalt... nem is dallama fogott meg, inkább a dalszövege. Emberek, ezt a dalt akár Jézus is énekelhetné!!! Állítólag valami Caramel az előadója...nem tudom, én csak annyit tudok róla, hogy ő nyerte meg az nemtomhanyadik Megasztárt... Íme itt a dalszöveg, olvassátok és döntsétek el, hogy tényleg énekelhetné-e Jézus...

Gyermekként álmodtam és azt hittem úgy lesz,
hittem az életben és nem fájt a szívem.
Tudtam, hogy én váltom meg majd a világot,
láttam a jövőmet és semmi sem bántott.

Lelkemben mindig ott volt valami dallam,
tudtam, hogy elmondhatok bármit egy dalban,
és hogy ha szeretném elszállok innen,
ez a dal majd repít, a szárnyán visz engem.

De miért csak én repüljek, hogyha más is szállhat,
De miért ne adjak dalban szárnyat, az egész világnak.

Ez lehetne a Jézus Krisztus Szupersztár 2 főcím dala!!! Jézus visszatér világunkba, hogy énekeljen nekünk egy dalt! Az ötlet annyira nem is rossz, Hollywoodban úgyse csinálnak semmi újat...csak folytatásokat. Ja, de ez is az! Na mindegy, reméljük egy nagy producer is olvassa az oldalt és megcsinálja a filmet.

További szép napot!

Raven

Nincsenek megjegyzések: